Waardenkader

Thuishaven - Ik hoor erbij

Zaveldal wil een warme plek zijn waar je je thuis voelt en je goed voelt.

Meesterschap - Ik kan het

Iedere leerling is anders en daarom is ons onderwijs uniek en op maat van de leerling. We houden rekening met je talenten en zorgbehoeften. Het is onze ambitie ervoor te zorgen dat je de school verlaat met voldoende competenties om de weg te vinden in de volwassen wereld.

Zelfbeschikking - Ik doe het zelf

Iedereen heeft zijn krachten en talenten. Die ontdekken we graag samen. Iets wat je goed kan, is iets om fier op te zijn. Het is jouw verantwoordelijkheid om je talenten in te zetten om mooie dingen te realiseren voor anderen. De school schept hiervoor de mogelijkheden.

Altruïsme - We doen het voor elkaar

Iedere leerling krijgt elke dag opnieuw kansen. Grijp zelf ook de kansen om anderen blij te maken. Niet alleen binnen de school, maar ook verder: wat is je plaats in de maatschappij en wat kan je voor de maatschappij betekenen?

Veiligheid

Door samen te werken aan deze vier waarden en het bieden van een structuur met duidelijke regels en afspraken, wil Zaveldal zorgen voor een veilige leeromgeving.  Die heb je nodig om je te kunnen ontwikkelen op een positieve manier. We proberen, samen met jou, die veiligheid te vinden.